Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 30.07.2018 13:49 (Üye) Soru : Merhabalar, Bir şahıs işletmesinin 2013 yılından bu güne kadar (2018 Haziran )verilmesi gereken beyanlarını (aylık kdv, stopaj, geçici ve gelir vergilerini ) vermek için nasıl bir sözleşme düzenlemem gerekir. Sadece beyanname vermek mi olacak ? sözleşme tarihi ne olmalı, başlangıç ve bitiş tarihi ? Sadece aracılık sözleşmesi mi düzenlemem gerekir ? Af kapsamında her beyanname türünü tek verebiliyor muyuz ? yada bu af ile ilgili verdiğimiz beyanların ceza durumu ne oluyor ? Yardımcı olursanız çok sevinirim ve ona göre 7143 çıkacak borcu için 7143 sayılı affa başvuralım.

Cevap : Bu müşterinin Beyannamelerini göndermek için GİB internet VD sisteminden Aracılık ve sorumluluk sözleşmesi yapmanız gerekir. Türmob e-birlik sisteminden yapılacak sözleşme de geçmiş dönem işlemlerine ilşkin nasıl bir sözleşme yapılması gerektiği konusunda bir açıklık olmadığı için konu hakkında bilgi sahibi değiliz.Türmob bilgi işlem merkezi ile görüşünüz.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.