30.07.2018 13:49 |
(Üye)
|
Soru : Merhabalar,
Bir şahıs işletmesinin 2013 yılından bu güne kadar (2018 Haziran )verilmesi gereken beyanlarını (aylık kdv, stopaj, geçici ve gelir vergilerini ) vermek için nasıl bir sözleşme düzenlemem gerekir. Sadece beyanname vermek mi olacak ? sözleşme tarihi ne olmalı, başlangıç ve bitiş tarihi ? Sadece aracılık sözleşmesi mi düzenlemem gerekir ? Af kapsamında her beyanname türünü tek verebiliyor muyuz ? yada bu af ile ilgili verdiğimiz beyanların ceza durumu ne oluyor ?
Yardımcı olursanız çok sevinirim ve ona göre 7143 çıkacak borcu için 7143 sayılı affa başvuralım.
Cevap : Bu müşterinin Beyannamelerini göndermek için GİB internet VD sisteminden Aracılık ve sorumluluk sözleşmesi yapmanız gerekir. Türmob e-birlik sisteminden yapılacak sözleşme de geçmiş dönem işlemlerine ilşkin nasıl bir sözleşme yapılması gerektiği konusunda bir açıklık olmadığı için konu hakkında bilgi sahibi değiliz.Türmob bilgi işlem merkezi ile görüşünüz.
|