Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 04.02.2019 11:17 (Üye) Soru : Merhaba. 2 çalışanı olan ltd. şirket personele olan ücret ödemesini elden yapmaktadır. Elden yapılan ücret ödemesini şirket ortağı şirket hesabından kullandığı paralardan ödediğini belirtmektedir. Personele yapılan ücret ödemesi 131 Ortaklardan Alacaklar hesabı (A) - 335 Personele Borçlar Hs. (B) şeklinde mi olmalıdır. Teşekkürler.

Cevap : Şirket çalışanlarına ücret ödemesi 100/102 hesaplardan yapılır.Başka hesap kullanılmaz.Müşterini düşündüğüne değil TDHP kurallarına uyulur.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.