Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 12.04.2019 10:19 (Üye) Soru : Merhabalar; sorum şuan gündemde olan poşet beyannamesi ile alakalı . beyan dönemi 24 nisan olan poşet beyannamelerini bizim ve mükellefin kendiside verir deniyor.ancak mükellefin vermesi için ek:1 elektronik beyanname gönderme talep formu ve tahhütnamesi olacakmış.malumunuz beyanları biz verdiğimiz için mükellefin bununla yada bizim vekaletname ile bunu talep etme durumumuz nasıl olacak.(iş yoğunluğundan dolayı )yine biz uğraşmış olacağız .hem veremezlerde zanımca bu durumda nasıl bir yol izleyeceğiz.şuan gördüğümüz BDP da buna yönelik güncelleme olduğu. e devlet üzerinde kendi yapabilecek mi....ek-1 şifresi aldığında yine bdp da mı verecek .....BİZ YAPSAK NASIL TAKİP EDECEĞİZ POŞET SAYIMLARI VS...VE NE TALEP EDECEĞİZ ÜCRET OLARAK .....

Cevap : Müşteriniz sizinle mesleki hizmet sözleşmesi ve GİB üzerinden Aracılık ve sorumluluk sözleşmesi varsa yeni bir sözleşme yapmaya gerek yoktur. Beyanname ve bildirim gönderdiğiniz şifreniz ile poşet beyannamesini meslek mensubu gönderecektir.Poşetin sayımı olmaz.Satış belgelerinden Fatura ÖKC fişlerinden tespit yapılır.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.