Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 21.05.2019 14:25 (Üye) Soru : merhaba e defter mükellfyiz.ithalat evrakları arasında ithalat dekontları geliyor.bizde sisteme işlerken önce dekont modülü sonra hizmet faturası girmek zorunda kalıyoruz.çünkü programımız maliyet dağılımını faturadan yapıyor.acaba bu dekontları direkt alınan hizmet faturasından girsek e dfter için belge tipi kımında sorun olurmu. dekontu sankı alınan hizmet faturası gibi girersek bir sorun olurmu

Cevap : Değerli meslektaşımız merhaba; Elektronik defter kayıt sisteminde klavuzlara göre ; her bir fatura ayrı bir yevmiye maddesinde olacak şekilde kaydedilmesi gerekmektedir. Fatura başlığından yalnızca fatura kayıtları girilmelidir. iyi çalışmalar dilerim.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.