Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 24.06.2019 13:01 (Üye) Soru : 31.08.2018 tarihinde mükellefi devir aldık.2018 resmi defterlerini diğer meslektaşımdan dün teslim aldım.Defterler yazdırılmadan boş olarak tarafıma verildi.Mükellef defterlerin boş olduğuna dair tespit yaptırmak istiyor,bu durumda ne yapmamız gerekiyor.Yardımlarınızı rica ediyoruz.

Cevap : Eski meslek mensubundan devir alınırken defterlerin yazılmadığı devir tutanağında belirtilmesi gerekirdi.Müşterinizin defterlerin boş olduğunu sizinle tutanak altına alınabilir.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.