05.07.2019 13:47 |
(Üye)
|
Soru : Bir ltd ştimize ait Merkez ssk(ESENYURT SGK) dosyamız vardır 3 aydır işçi çalışmamaktadır.
Birde Şube SSK dosyamız (BAŞAKŞEHİR SSK ) vardır iki işçi çalışmaktadır. son ay aylık prim ve hizmet belgesini sehven Şubeye ait (başakşehir sgk ) ya verilmesi gerekirken Merkez şifresinden Esenyurt sgk ya verilmiştir.Kanuni süresi geçtiğinden cezai işlemle karşılaşmamak için Esenyurt sgk ya yani merkez dosyamıza yanlışlıkla verilen ve ödemesi yapılan bildirgeye İPTAL BİLDİRGE verip. Şubeye ait Başakşehir SGK ya Ek bildirgemi yoksa asıl bildirgemi vermek gerekir.SAYGILARIMLA
Cevap : İlgili SGM lere dilekçe verilip ek ve iptaller yapılmalıdır.
|