Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 30.07.2019 11:17 (Üye) Soru : Merhabalar. limited şirketine Sermaye artırımı yapacağız. fakat son sermaye artırımı 1998 yılında yapılmış olduğu için defter ve bilgisayar bilgileri imha edilmiş elimizde hiç bir veri yok. Sermayenin ödendiğine ait rapor düzenlerken; Tespitin yapıldığı yıla ait defterler ile Sermayenin Ödendiği yıllara ait defterler bölümlerini nasıl dolduracağız. teşekkürler.

Cevap : Değerli meslek mensubu genelde bu konuda çok soru gelmektedir, ve cevabi olarak ta; son kayıtlardaki bilgiler dikkate alınarak raporun düzenlenmesi gerekir, burada gaye eski sermayesinin ödenmiş ve kayıtlarda yer alıyor olmasıdır, raporun formatı elbette takdirinize kalmış ise de defter bilgilerine ulaşılamadığından son kayıtlar dikkate alınarak rapor düzenlemiş olmalı, t.sicilde sermayenin ödenmiş olmasına bakar,
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.