Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 03.09.2019 14:17 (Üye) Soru : İyi çalışmalar. Limited şirket olan bir mükellefim mal aldığı bir firmadan ödemeleri her alış sırasında başkasına ait bir kredi kartından yapmaktadır.( Bu alımların bazıları 7.000.00 TL 'yi geçmektedir.) Ayrıca aynı şirket başka bir müşteriden aylık 7.000.00 TL yi geçen parça parça mal alımlarını nakit yapmaktadır. Bu iki şekilde de yapılan işlem yanlış mıdır? Yanlış ise nasıl bir yol izlememiz gerekir?

Cevap : Yapılan işlemler yanlıştır.Ödemeler ve tahsilatlar şirket hesabından banka veya kredi kartı ile yapılması gerekir.Parça parçada olsa ödeme bankadan yapılacaktır.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.