Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 03.02.2020 12:15 (Üye) Soru : merhaba , biz tamamen yurtıcınden alım-satım yapan 1996 kuruluşlu , 2 ortaklı bir LTD STI yiz. firmamızda 2 müdür var. müdürlerden biri şirket ortağı , digeri de finansta çalışan şirketteki 4-a sigortalısı personeldir. firmamızda 2012 yılı aralık ayında ,yevmiye -kebir ve envanter defterlerine dısında; 3 tane yeni defter tasdık ettirilmiştir. bu defterler 2012 yılında tasdık edıldıkten sonra hiç kullanılmamış, sayfalar boş olarak şirkette saklanmıştır. 2012 yılı aralık ayında tasdık edilen defterler sunlardır: 1-müdürler kurulu karar defteri - HER YIL aralık yada ocak ayında kapanış-açılış kaydı yapılması zorunlu mu? 2012 yılından sonra yapılmadığı ıcın bir cezası var mı ? 2-genel kurul toplantı ve müzakere defteri - her yıl aralık yada ocak ayında kapanış-açılış kaydı yapılması zorunlu mu? 2012 yılından sonra yapılmadığı ıcın bir cezası var mı ? 3-ortaklar pay defteri - her yıl aralık yada ocak ayında kapanış-açılış kaydı yapılması zorunlu mu? 2012 yılından sonra yapılmadığı ıcın bir cezası var mı ? teşekkürler.

Cevap : limitet şirketlerde müdürler kurulu defteri her yıl ocak ayı sonuna kadar,tasdiklerinin yapılması gerekir, ancak diğer defterler (ortaklar kurulu defteri genel kurul müzakere defterinin) tasdikine gerek bulunmakatadır, yaptırımlar konusunda maliyeden veya noterinizden bilgi alınabileceği değerlendirilmektedir. iyi çalışmalar,
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.