Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 19.03.2020 10:57 (Üye) Soru : Şirketimizin işlettiği Otelde no-Show yada harcama itirazları üzerine müşterilerden tahsil edilen ve faturası düzenlenmiş tutarlar iade edilebiliyor.bu durumda nasıl bir uygulama yapmalıyız.ilgi ve desteğinize şimdiden teşekkürler.

Cevap : Fatura ile tahsil edilen hizmet bedelinin idesi için Gider pusulası düzenlenir.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.