27.05.2020 16:58 |
(Üye)
|
Soru : 1-ÜCRETSİZ İZİN KULLANIRKEN 12.MAYIS. 2020 DE İSTİFA EDEREK İŞTEN AYRILAN PERSONEL MAYIS AYI İÇİN 12 GÜNLÜK ÜCRETSİZ İZİN DESTEĞİNDEN YARARLANABİLİR Mİ ? BORDROSU VE EKSİK GÜN BİLDİRİMİ NASIL OLMALI?
2-NİSAN AYI İÇİN KISA ÇALIŞMA ÖDENEĞİ BAŞVURUSUNDA BULUNDUK.ŞU ANA KADAR HENÜZ OLUMLU VEYA OLUMSUZ BİR CEVAP GELMEDİ.NİSAN BİLDİGESİNDE EKSİK GÜN NEDENİ NE OLMALI?
TEŞEKKÜR EDERİM.
Cevap : Mayıs ayı dönemi için işçinin 12 gün seçilerek nakdi ücret desteği girişi yapılıp eksik gün nedeni 29 kod olarak aphb de bildirimi yapılmalıdır..
|