Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 04.07.2020 14:23 (Üye) Soru : merhaba , biz tamamen yurt ıcınden ticari mal alım-satımı yapan bir ltd.stı yiz. 1 - firmamızın sgk lı personel sayısının ; 7 kişi olması (10 personelden az) ıle , 15 kişi (10 kişi dahil ve uzeri sgk 4a personel sayısı - 50 kişiden az olmak şartı ıle 4a personel sayısı) olması arasında , sgk ya yapılacak bildirimlerde , aylık bildirge - eksik gun bildirimi , hastalık - kaza vs bildirimlerde yasal olarak bir farklılık var mı ? ek bir bildirim, bildirimlerde süre vs konularda farklı sorumluluk gerektiriyor mu ? 2 - yine iş-kur vs , devlet kurumları bildirimleri acısından da bir farklılık var mı ? 3- İş saglıgı guvenlıgı vs … konularda personel sayısı acısından farklılıklar var mı? tesekkurler

Cevap : Bu sorularınızın cevabı bize ayrılan cevap bölümüne sığmamaktadır. BKNZ Sosyal sigortalar işlemleri yönetmeliği işkur gov tr 6331 sy kanun
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.