Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 12.08.2020 11:48 (Üye) Soru : Merhaba, Noterlik makbuzlarını işlerken toplam rakamı "noterlik giderlerine mi " yazmalıyız yoksa"damga vergisi" " değerli kağıt bedeli" " harç" diye ayrı ayrı mı giderleştirilmeli? Netice değişmesede doğrusunu yapma adına soruyoruz. Teşekkürler,

Cevap : Toplam tutar noter gideri diye kayıt yapılır.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.