Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 25.08.2020 10:23 (Üye) Soru : Aziz Meslektaşım; MUHSGK beyannamesini kanuni süresinde verdim.Muhtasar Çıktısını ve tahakkuk fişini sistemden aldım. (İş yeri defter beyan sistemindedir.) Fakat SGK pirim tahakkuk fişi ve sigortalı hizmet listesini hatalı diye vermedi.Hatayı bulup düzeltme yaparak sisteme gönderdim kabul edildi hatalı bir kişi için pirim tahakkuku ve sigortalı hizmet listesinin çıktısını aldım. Şimdi Dört gündür ne yaptı isem kalan dokuz personelin sigorta hizmet listesini ve prim tahakkuk fişini alamıyorum,her girişimde bir başka bahane bulup reddediyor.En son Asıl degil Ek yaparak gönder mesajı yazdı o da olmadı.170 nolu telefon 189 u arayın diyor,189 da açmıyor.Sizin bigilerinize güveniyoruum.Ne yapmalıyım Özür dilerim. Saygılarımla.

Cevap : Sistemde hangi hatayı veriyorsa onun nasıl düzeltileceği de yazmaktadır. Bir kişi düzeltti iseniz ve diğer kişilerin hizmet dökümünü alamıyor iseniz o kişilerin bildirimini onaylamadığınız anlamına gelmektedir. Sistemden giriş yapıp o işçilere ait bildirimi düzeltme olarak onaylayınız.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.