Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 03.12.2020 17:09 (Üye) Soru : iyi günler ; mayıs/2020 tarihi itibari ile açılışı olan ve ilk defa KÇÖ başvurusu yapacak olan firmamızda personeller  21.11.2020 tarihinde ücretsiz izne ayrılmıştıryeni düzenleme ile 01.12.2020 sonrası için başvuru yapılacaktır.bu durumda işveren tarafından ücret ödenmesi gereken ilk 7 günlük ücret hangi tarihleri kapsamalıdır? 1-kasım/2020 bordro 20 gün çalışma/ 10 gün eksik gün // eksik gün kodu 10 olarak bildirim 2-aralık/2020 bordro 7gün çalıma /24 gün eksik gün  // eksik gün kodu 18 olarak bildirim yapılması uygunmudur 3-) 7 günlük ücret ödemesi tüm ücretsiz izne gönderilen personele mi yapılır,yoksa KÇÖ yararlanan personellere mi yapılmalıdır. 4-)Bu işyerinde KÇÖ yararlanamayacak olan personeller için nakdı destek ödemesine başvuru yapabilirmiyiz,teşekkürler

Cevap : kçö nin başvuru tarihi olan 01.12.2020 tarihi esas alınmalıdır. 1-kasım/2020 bordro 20 gün çalışma/ 10 gün eksik gün // eksik gün kodu 10 olarak bildirim 1-aralık/2020 bordro 7gün yarım ücret /24 gün eksik gün kçö // eksik gün kodu 18 kçö olarak bildirim  7 günlük yarım ücret ödemesi tüm işyerinde zorlayıcı neden meydana geldiği için tüm çalışanlar için yapılır. yoksa KÇÖ yararlanan personellere mi yapılmalıdır. İşyerinde KÇÖ yararlanamayacak olan personeller için 17.04.2020 işe girişi olup halen çalışanlar için nakdı ücretsiz izin destek ödemesine başvuru yapabilirsiniz.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.