Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 28.01.2021 11:04 (Üye) Soru : mükellefimize ait sakladığımız e defter beratlar bilgisayarın arızalanması nedeniyle silindi.yüklemiş olduğumuz verileri gib den nasıl isteyebiliriz. hangi yolları izlememiz gerekiyor.

Cevap : Merhaba; elektronik defterlere ait kayıtların bozulması, silinmesi, zarar görmesi, işlem görememesi halleri igibi olağanüstü durumların meydana gelmesi halinde, onbeş gün içinde Gelir İdaresi Başkanlığı'na durumu arz eden bir dilekçe ile bildirmek ve kayıtları nasıl tamamlayacaklarına ilişkin ayrıntılı bir plan sunmak gereklidir iyi çalışmalar
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.