Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 04.05.2021 14:03 (Üye) Soru : Merhaba, Mükellefimiz defter beyan sisteminden işletme defteri tutmakta, kat karşılığı inşaat yapmakta alınan malzeme ve işçi giderlerini nasıl kayıt yapılması lazım. Teşekkürler.

Cevap : Bilindiği üzere işletme defterinde gider ve gelir kısımları vardır. Bu neden ile alışlar Defterin gider kısmına yazılır.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.