Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 24.06.2021 11:03 (Üye) Soru : Maliye E defter gönderen bir müşterimi 2020 sonu itibariyle resen terk yaptı. Bu firmamız bir daha ticaret yapmayı düşünmüyor. Bu firmamız için bundan sonra e defter beratı göndermemiz gerekiyor mu, gerekmiyorsa hangi kuruma ne şekilde bir bildirim yapmamız gerekiyor?

Cevap : Merhaba; son döneme ilişkin defter berat dosyanızı gönderip, ikincil kopyalarını sisteme yükleyip varsa faturanızı da düzenledikten sonra, durumunuzu GİB'e yazılı bir dilekçe ile anlataarak başvuruda bulunup e-defter kayıtlı kullanıcılar listesinden ve/veya e-belge listelerinden (ekinde Vergi Dairesinden alınan tevsik edici belgeleri koyarak ) çıkarılmanızı talep etmelisiniz iyi çalışmalar
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.