01.07.2021 10:48 |
(Üye)
|
Soru : TARAFIMIZA YANLIŞ KESİLEN E ARŞİV FATURASINI FATURAYI KESEN ŞİRKET YENİ UYGULAMAYA GÖRE İPTAL ETTİĞİNİ BİLDİRDİ. FAKAT BİZE İPTAL DURUMU BİLDİRİLEREK BİZİMDE ONAYLAMAMIZ GEREKİYORMU. AYRICA İTİRAZ VE İPTAL İŞLEMİ İÇİN FATURA KESİLDİĞİ TARİHTEN İTİBAREN SEKİZ GÜN SÜREMİZMİ VAR SEKİZ GÜNDEN SONRADA YAPILABİLİRMİ TEŞEKKÜRLER
Cevap : Merhaba;
iptal ve itiraz işlemlerinin karşılıklı onaylanması veya red edilecekse red işleminin yapılması gerekecektir
iyi çalışmalar
|