Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 25.08.2021 15:18 (Üye) Soru : E-arşiv faturayı kesen firma 01.07.2021 de kestiği fatura için gip portaldan iptal talebinde bulunmuş.Karşı firma sisteme hiç bakmadığından cevap vermemiş.Fatura iptal aşamasında görünüyor.8 günlük süre de geçti.Bu faturanın durumu ne olur.Geçerli mi sayılır.İki taraf ta işlemezse sorun olur mu.

Cevap : Merhaba; Fatura iptal talebinin yasal süresi olan 8 gün içinde yapılması gereklidir. Anladığım kadarıyla siz yasal süre içinde bu işlemi gerçekleştirdiniz? Firma ile mutabakat yapmanızda fayda var. Muhtemel faturayı düzenleyen firmanın sanal BS 'sinde görünmeyecektir ama mutlaka Sanal BA BS formlarının kontrol edilmesi gerekiyor faturanın yansıyıp yansımadığı hakkında iyi çalışmalar dileriz
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.