03.01.2022 15:35 |
(Üye)
|
Soru : İyi günler, bir müşterimiz e arşiv portaldan kesmiş olduğu faturayı tutardaki yanlışlık sebebiyle iptal talebi oluşturarak işlem yapmıştır. Burada karşı firma tarafından 8 günlük iptal süresi unutulduğu için iptal onaylama işlemi yapamamaktadır. Bu durumda nasıl hareket etmemiz gerekiyor. İki taraf da faturayı kayıtlara alıp daha sonradan karşı firma tarafından iade kesilerek bu şeklide işlem yapılması uygunmudur. Bu arada doğru olan faturada ayrıca kesilmiştir. Bu konuda bilgi alabilirmiyiz. İyi çalışmalar.
Cevap : Merhaba;
Faturayı kayıtlara alıp, ilgili faturaya ilişkin olarak iade faturası düzenlenebilir. Açıklama kısmına hangi faturaya ait iade faturası olduğu bilgisi yazılmalıdır
iyi çalışmalar
|