04.10.2021 12:10 |
(Üye)
|
Soru : Merhaba,
Bir çalışanımız 31.08.2021 tarihinde işten çıkışı yapıldı. İşten ayrılış bildirgesi verildi. Ancak aylk hizmet listesinde işten çıkış tarihi belirtilmedi. Ek bildirge vermek gerekir mi?
Cevap : Sigortalı adına bir işten çıkış tarihi yazıldı ancak sistemde belirtilen tarihli bir işten ayrılış bildirgesi yok ise “İşten Çıkış Bilgisi Yanlış” mesajı verilmektedir. Bunun için, işten ayrılış bildirgesi verilmemişse işverence düzenlenerek Kuruma verilmesi ya da verilmesine rağmen tarih hatalı girilmişse tarihin düzeltilmesi gerekmektedir. Bu işlemi önce dilekçe ile bağlı bulunduğunuz sgm ye bildirip düzeltilmesini isteyiniz.
|