Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 23.11.2021 09:45 (Üye) Soru : Merhaba, Şirketimizin tek vergi kimlik numarası bulunmaktadır ve şubeleri mevcuttur. Şubelerin birbirlerine verdiği hizmet için faturalaşma ne şekilde olmalıdır. Eğer böyle birşey mümkün değilse, şubeler arası gelir gider muhasebe kaydı ne şekilde yapılmalıdır.

Cevap : Türk vergi sisteminde her mükellefin TEK Vergi Kimlik numarası olur. İkinci bir numara olmaz.Şubeler arası faturalaşma olmaz. Kayıtlar tek merkezde yapılır. Şube gelirleri ve giderleri için alt hesaplar kullanılır.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.