Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 01.12.2021 11:04 (Üye) Soru : merhaba , biz 1996 yılı kuruluşlu , 2 ortaklı LTD STI yiz. Firmada ; şirket ortaklarından biri ile sirkette 4-a sgk lısı olan biri olmak üzere 2 müdür vardır. 2012 yılında MUDURLER KURULU KARAR DEFTERI TASDİK ettirilmiş. ilk tasdik edildigi tarıhten beri bu defter hiç kullanılmamıştır. sadece 30/01/2020 de bir kez ara tasdik yaptırılmıştır. 1 - MUDURLER KURULU KARAR DEFTERI aralık ayı sonunda kapanış tasdiki zorunlu defterlerden midir? 2 - ya da MUDURLER KURULU KARAR DEFTERI her sene başı ocak ayında ara tasdik yapılması zorunlu defterlerden midir? tesekkurler.

Cevap : LİMİTED ŞİRKET MÜDÜRLER KURULU KARAR DEFTERİ HAKKINDA AÇIKLAMA: (Bu defterin tutulması zorunlu değildir.) Bu defteri tutmak istemeyenler; Limited şirkette aldıkları kararları genel kurul toplantı ve müzakere defterine kaydetmek zorundadırlar. Limited şirketlerde müdür veya müdürler kurulunun şirket yönetimi ile ilgili olarak aldığı kararlar genel kurul toplantı ve müzakere defterine kaydedilebileceği gibi ayrı bir müdürler kurulu karar defteri de tutulabilir. , Müdürler kurulu karar defterinin tutulması halinde açılış ve kapanış onayları dahil olmak üzere A.Ş. yönetim kurulu karar defterine ilişkin hükümler uygulanır. Bu hükme göre; Müdürler kurulu karar defteri Ocak sonuna kadar kapanış onayı yapılır.Kapanış onayı yapılan defter için ara tasdik yapılarak devam edilir.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.