Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 23.12.2021 12:35 (Üye) Soru : Merhaba Sayın Danışman, E-Defter kullanıcısıyız, personellerimize ait masraf listeleri ekinde yer alan faturaları ayrı olarak kayıt edilmesi gerekitiğini biliyoruz, bu faturaların herbiri için ayrı ayrı cari hesap kartları oluşturmak gerekiyormu? Yoksa personel cari hesabına kayıt etmemiz uygun mudur? Görüşleriniz rica ederim.

Cevap : Merhaba; her bir faturayı ayrı ayrı kayıtlara almanız dışındaki süreç işletmenin iç işleyişi ile ilgilidir. (ayrı cari kartlarda takip kolay olacaktır) iyi çalışmalar
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.