Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 23.12.2021 15:27 (Üye) Soru : Merhaba, Süresi içerisinde iptal portalından iptal talebi oluşturduğumuz adımıza düzenlenmiş bir faturayı, satıcısı 10 gün geçmesine rağmen red veya onay vermemiştir. kafa karışıklığı yarattığından sorma gereği duyuyorum itiraz süresi geçmesine rağmen geri bildirimi yapılmamış iptal taleplerimiz geçerli midir? veya karşı tarafın onay veya red cevabı vermesi şart mıdır? teşekkür ederim.

Cevap : Merhaba; iptal işlemi için her iki tarafın onay vermesi gerekmektedir. Faturayı kabul edip iade faturası düzenleyip mutabakat sağlanması doğru olacaktır iyi günler
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.