Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 27.01.2022 13:54 (Üye) Soru : Merhabalar, Limited firması için Homeofis olarak kullanılan evin İşyeri kira ödemesinde Gider Pusulası yerine banka dekontu ile gider kaydedilebilir mi? Birde yıllık toplam kira bedeli (4.800,00 TL) tek seferde ödenip, toplam bedeli ocak ayında tek seferde gidere atabilir miyiz?

Cevap : Banka dekontu gider pusulası yerine geçer. Ayrıca gider pusulası düzenlenmez.Yıllık ödenen kira toplamını tamamı tek seferde gider yazılmaz. Her aya ait gider aylık giderleşir. Bu işlem için 180 hesap kullanılır.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.