08.02.2022 09:07 |
(Üye)
|
Soru : Merhaba,
Biraz önce sorduğum "Merhaba, Büromun kapanışını vereceğim için tüm mükelleflerimle 31.12.2021 tarihinde sözleşmelerini fesh ettim; son dönem geçici vergi ve yıllık beyannamelerini defter beyan sistemi ve e-beyanname yolu ile verebileceğim değil mi yeni SMMM ile sözleşme imzalamış olsalar bile bana ait dönemlerle ilgili olduğu için? Teşekkürler"
şeklindeki soruma "Mükellefiyeti Kapattığınız için GİB Şifreniz iptal olur.Başka bir meslek mensubu tarafından ARACILIK Sözleşmesi yapılarak beyannameler verilecektir.
Bilgilerinize rica olunur. " şeklinde cevap verildi; sanırım iyi anlaşılamadı büromun kapanışı için henüz başvuru yapmadım halen açık ve faaliyette tüm bu işlemler sona erdikten sonra kapanış başvurusunu yapacağım 2021 yılına ait geçici vergi, yıllık gelir vergisi ve kurumlar vergisi beyannamelerini ben düzenleyip mi onaylayayacağım yoksa yeni sözleşme imzalayan veya imazalayacak olan SMMM meslektaşlarım mı?
Teşekkürler
Cevap : 2021 yılı beyannamelerini siz vereceksiniz (KDV,Muhtasar Geçici ve Yıllık beyannameler)
|