Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 20.09.2022 12:42 (Üye) Soru : SAYIN DANIŞMANIM YURT DIŞINA HİZMET İHRACI OLARAK KESİLEN BİR FATURAMIZ VAR. MÜKELLEF BU FATURANIN YANLIŞ KESİLDİĞİNİ BEYAN EDER. SORUM YURT DIŞI KESİLEN FATURALARDA İPTAL DURUMU VARMI VARSA 7 GÜN ALTI VE ÜSTÜ SÜRELERDE NASIL YOL İZLEMEMİZ GEREKİR. TEŞEKKÜRLER

Cevap : 7 GÜN ALT ÜST SINIRI DİYE BİR UYGULAMA OLMAZ. YANLIŞ KESİLEN FATURA KAYITLARA ALINMADAN ÖNCE İPTAL EDİLİR YENİSİ DÜZENLENİR. YENİSİNE İPTAL EDİLEN FATURANIN TARİH VE SAYISI YAZILIR.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.