20.09.2022 12:42 |
(Üye)
|
Soru : SAYIN DANIŞMANIM YURT DIŞINA HİZMET İHRACI OLARAK KESİLEN BİR FATURAMIZ VAR. MÜKELLEF BU FATURANIN YANLIŞ KESİLDİĞİNİ BEYAN EDER. SORUM YURT DIŞI KESİLEN FATURALARDA İPTAL DURUMU VARMI VARSA 7 GÜN ALTI VE ÜSTÜ SÜRELERDE NASIL YOL İZLEMEMİZ GEREKİR. TEŞEKKÜRLER
Cevap : 7 GÜN ALT ÜST SINIRI DİYE BİR UYGULAMA OLMAZ. YANLIŞ KESİLEN FATURA KAYITLARA ALINMADAN ÖNCE İPTAL EDİLİR YENİSİ DÜZENLENİR. YENİSİNE İPTAL EDİLEN FATURANIN TARİH VE SAYISI YAZILIR.
|