Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 24.10.2022 10:33 (Üye) Soru : Merhabalar, E-arşiv portaldan 05.10.2022 tarihinde yurtdışına kesilen bir faturada müşteri bilgileri yanlış olduğu için faturayı iptal etmek istiyoruz fakat 8 günlük süre geçtiği için iptal talebi oluşturamıyoruz. Nasıl bir yol izlememiz gerekiyor? Vergi dairesine interaktiften konuyu izah eden dilekçe ile bildirimde bulunsak olur mu ? Teşekkürler

Cevap : Düzenlenen faturayı kayıtlar almayınız Yanlış düzenlenen faturanın kağıt çıktısı alınır. ve 5 yıl saklanır. Bu konuda VD ne bilgi verilmesi gerekmez.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.