27.12.2022 08:58 |
(Üye)
|
Soru : merhaba,
2 ortaklı, tamemen yurtiçinden bilgisayar ve malzemeleri alım-satımı-tamiri yapan LTD.ŞTİ yiz. 02/01/2023 itibari ile, 31/12/2012 tarihine kadar olan tüm ALIŞ FATURALARI - SATIŞ FATURALARI - SEVK İRSALİYE - MASRAF FATURA VE FİŞLERİ - BORDRO VE ÜCRET PUSULALARI ile YEVMİYE - KEBİR - ENVANTER DEFTERLERİNİ 1 - vergi dairesi 2 - Ticaret odası 3 - sgk - bagkur 4 - vb. diger resmi kurumlara bilgi vermeden, kendimiz imha edebiliyor muyuz? tesekkurler.
Cevap : ZAMANAŞIMINA uğramış yıllra ilişkin defter ve belgelerin imhası için her hangi bir kurumdan izin alınmaz .Bilgi verilmez.
|