Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 20.07.2023 12:10 (Üye) Soru : merhaba, e deftere tabi LTD.ŞTİ. yiz. Firmamızı aynı il sınırları içerisinde, farklı bir adrese taşıdık. vergi dairemiz değişti. bugun yeni vergi dairesinden sicil yoklama memurları geldi. ve yoklama tutuldu. interaktif vergi dairesinden baktıgımda, firma bilgileri bölümünde, yeni adresimiz tanımlanmış gözüküyor. 1 - biz bu adres değişikliginden dolayı yeni vergi levhası alacakmıyız? 2 - yeni vergi levhası almamız gerekiyorsa, aynı yıl içerisinde, internet vergi dairesinden 2 tane vergi levhası oluşturma yapmış olacagız, bu dogru mudur? 3 - e-fatura ve e-defter icinde bir guncelleme yapmamız gerekiyor mu? tesekkurler

Cevap : 1-2-Yenivergi levhası alınmaz. 3-Fatura sistemin de VD ismi değişecek.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.