27.10.2023 16:29 |
(Üye)
|
Soru : Sayın Danışmanım,
Meslek mensubu olarak , müşterilerden evrak
toplamaya devam ediyoruz. Bildiğiniz üzere elektronik belge kapsamında alış ve satış faturalarını entegratörlerden ulaşabiliyoruz. Banka ekstrelerine yine aynı şekilde ulaşabiliyoruz. Bu evrakları yazdırarak veya yazılmış şekliyle alarak dosyalama konusunda yasal sorumluluğumuz nedir. Zaman ve maliyet kaybı olduğunu düşünüyorum. Geriye sadece z raporları ve tahsilat makbuzları kalıyor. Odamızın konuyla ilgili bir çalışması varmıdır. Konuyla ilgili bir açıklama yapılacakmıdır.
Vereceğiniz bilgi için teşekkür ederim.
Cevap : Bahsettiğiniz Elektronik belge , bilgilere ve evraklara güveniyor iseniz sıkıntı olmaz.
|