Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 15.01.2024 10:07 (Üye) Soru : Hocam merhaba. 2023/12 döneminde, müşterimize adına hatalı düznlenen mal alış faturası için satıcı tarafından 13.01.2024 tarihinde gib e-arşiv portaldan itiraz talebinde bulunulmuş ve aynı gün müşterimiz itiraz talebini kabul etmiş bulunmaktadır. Söz konusu alış faturası iptal edilmiş mi sayılır ve vergisel açıdan yapılması gereken işlemleri belirtebilirmisiniz. Teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.

Cevap : İptal ve itiraz süresi geçtikten sonraki işlemler geçersizdir. Bu durum da Alıcın satıcıya iade faturası düzenlemesi gerekir.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.