Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 14.05.2024 10:59 (Üye) Soru : personelimizin icra ödemesi mevcuttu maaş kesintisi olarak değil toplu ödeme olarak icra dairesine banka yoluyla ödeme yaptık . bunun muhasebe kaydı nasıl olmalıdır. teşekkürler

Cevap : Çalışanın maaşı kendisine değil, icra dairesine yatırılacak. Daha önce maaş tahakkuku yapılan işlem için aşağıdaki kayıt yapılır. 335 ( B) 102 (A) 102 hesap için alt hesap açılır icra dairesinin ismi yazılır.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.