Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 28.06.2024 14:56 (Üye) Soru : Merhaba, Çağrı Merkezi faaliyeti yürütmekte olan tüzel kişi Limited Şirketimiz verdiği Çağrı Merkezi Hizmet Bedeli olarak düzenleyeceği faturalarda Tevkifat uygulaması yapacak mı? Yapacaksa hangi oranda olacak ve KDV oranı %20 mi olmalı? Teşekkürler.

Cevap : KDV % 20 KDV tevkifatı olmaz.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.