Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 05.11.2025 15:26 (Üye) Soru : Sayın Üstad, şirketimiz anonim şirkettir. Tutmakla yükümlü olduğu defterler aşağıdaki gibidir. Bu defterler kağıt olarak tutulmaktadır. Bu defterlerin dijital ortamda tutulması zorunlu mudur? Zorunlu ise hangi tarihten itibaren .Bilgilerinizi rica ederiz. a)- Envanter Defteri b) -Damga Vergisi Defteri c)- Yönetim Kurulu Karar Defteri d) -Genel Kurul Toplantı ve Müzakere Defteri e) -Pay Defteri

Cevap : Bu defterler 31/12/2025 tarihine kadar mevzuat da değişiklik olmadığı sürece Kağıt ortamda tutulmaya devam edilecek.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.