| 22.06.2026 08:39 |
(Üye)
|
Soru : kanunda motorlu taşıtları kiralayanlardan geçen yılki satışlarının 500.000 TL.yi geçenler ertesi yıl haziranda e faturaya geçerler diyor. minibüsüyle personel/öğrenci taşıyanlar bu gruba giriyor mu, yani 500.000 i geçince mi e faturaya geçerler, yoksa genel tutar olan 3milyon u geçince mi e faturaya geçerler?
Cevap : Bahsettiğinzi kural; Taşıtı kiraya verenler (Rente car/ vb) verenler içindir . Servis işi yapanlar için değildir. Servis işi için 2025 yılı cirosu 3 milyonu aşanlar 01/07/2026 dan itibaren e- fatura kullanacak.
|