| 23.06.2026 10:58 |
(Üye)
|
Soru : Merhaba Sayın Danışman,
60 ay ve üzeri Bağ-Kur prim borcu bulunan sigortalılar, dilekçe vererek bu borçlarını ve ilgili hizmet sürelerini sildirebilir mi? Bu konuda güncel mevzuat çerçevesinde bilgi verebilir misiniz?
Teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.
Cevap : 5 yıl ve daha uzun süreli 4b prim borcu olanların bağlı bulundukları sgm ye başvuru ve talepte bulunmaları halinde prim gün ve borcu silinmektedir.
|