| 23.06.2026 09:08 |
(Üye)
|
Soru : Merhaba ,
Firmamız normalde 08:30-17:30 haftada 40 saat Pazartesi-Cuma olarak 5 gün çalışıyoruz.
Bu durumda yıllık izinleri hesaplarken 5 gün olarak mı düşülmeli yoksa Cumartesi gününü sayarak 6 gün mü?
Teşekkürler.
iyi çalışmalar
Cevap : Sorunuzu “Sosyal Güvenlik Mevzuatı Danışmanı “ kutusunu işaretleyerek yeniden gönderiniz.
|