| 23.06.2026 11:09 |
(Üye)
|
Soru : SN.
Firmalarımızdan birine ait 4 yıllık çalışan ve Yıllık İznini kullanmayan Personelinin , Yıllık İznin tamamını kullanabilir mi, konu ile ilgili Bilgi verilmesi Rica olunur .
Saygılarımızla...
Cevap : İşçi ve işverenin anlaşması halinde yıllık iznin tamamının kullanmasının önünde yasal bir engel bulunmamaktadır.
|