Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 23.06.2026 11:09 (Üye) Soru : SN. Firmalarımızdan birine ait 4 yıllık çalışan ve Yıllık İznini kullanmayan Personelinin , Yıllık İznin tamamını kullanabilir mi, konu ile ilgili Bilgi verilmesi Rica olunur . Saygılarımızla...

Cevap : İşçi ve işverenin anlaşması halinde yıllık iznin tamamının kullanmasının önünde yasal bir engel bulunmamaktadır.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.