| 23.06.2026 10:59 |
(Üye)
|
Soru : iyi çalışmalar bir mükllefim yurt sışıuda bir firmadan 10.ayda ithalat yaptı 11.ayda da ihjracatı var ödeme yapılmadı mahsuplaşma oldu . vergi dairesi yazı gönderdi ihracat kapanmadığı için ne yapmamız gerekiyor
Cevap : 11. Ayda İhrcaat yapılmış ise kapanışı olması gerekir. Bürokratik işlemler için Vergi dairesi ile görüşünüz.
|