Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 24.06.2026 13:22 (Üye) Soru : Merhaba, basit usulde elektronik eşya tamiri yapan kişi, zorunlu staj yapacak öğrenci için ssk işyeri dosyası açması gerekiyor. Ssk işyeri tescili yapacağı için bu öğrenciyi stajer olarak girişini yapabilir mi, yoksa ssk girişini okul mu yapmalı, işçi olmadan ssk işyeri dosyasını açmak mümkün mü, işçi çalıştırma nedeniyle basit usul mükellefler muhsgk vermesi gerekir mi

Cevap : 3308 sayılı kanun kapsamında zorunlu staj yapacak öğrencinin sigortasını eğitim aldığı kurum tarafından yapılacaktır.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.