| 23.06.2026 17:33 |
(Üye)
|
Soru : Merhaba sayın yetkili bir mükellefimin şirketini devredeceğiz. Sgk Vergi vs Hiçbir borcu yok deviri yapıp tescil olduktan sonra yeni ortağın imza sürküleri çıkacak gerçek faydalanıcı vs tüm bildirmleri yaptıktan sonra süresine ve usulune uygun olarak devirden sonraki işlerden dolayı eski ortak sorumlu olur mu? olmaması için ayrıca bir işlem yapmak gerekir mi ? teşekkür ederim
Cevap : Eski ortağın sorumluluğu ;Hisse devrinin Ticaret sicilinde TESCİL ile sona erer.Başka işlem gerekmez.
|