Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 24.06.2026 14:19 (Üye) Soru : Merhaba, 31 gün olan mayıs ayı içerisinde personelin bir gün ara ile çıkış ve giriş bildirgeleri verildi. (9 mayıs çıkış-10 mayıs giriş) Bildirge 9 ve 22 günlük iki bildirim halinde toplam 31 gün olarak oluştu ve onaya gönderildiğinde gün sayısı hatası aldım. Araştırmalarımda bu durum ile ilgili net SGK bilgilendirmesi bulamadım. Genelde Şubat ayı va nakil durumu bilgilendirmesi yapılmış, Bu bilgilendirmelerden 22 olan gün sayısını 21 olarak girilmesi ve Diğer sebepler olarak eksik gün bildirimi yapılması gerektiği gözüküyor. Bildirimi nasıl yapmalıyım? Saygılarımla.

Cevap : İşe giriş çıkış yapılan aynı ay ise 30 gün esas alınarak işlem yapılmalıdır.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.