| 24.06.2026 14:21 |
(Üye)
|
Soru : merhaba. 15.04.2026 Tarihinde başladığımız inşaatta sıkıntı olması sebebiyle işçi çalıştırılmamaktadır. Ancak inşaat açılışında girişi yapılan şantiye şefi de sorun giderilene kadar inşaatta çalıştırılmayacaktır. Şantiye şefinin çıkışının yapılması inşaat iş bitim alırken sıkıntı yaratırmı ? İnşaat fiilen yapılmaya başlandığında şantiye şefinin tekrar girişi yapılacaktır.
Cevap : Fiilen çalışma yok ise inşaat sözleşmesinde aykırı bir hükümde yok ise işçi çalıştırılmamasının yasal bir engeli bulunmamaktadır
|