| 24.06.2026 14:22 |
(Üye)
|
Soru : Sayın ilgili bir önceki sorumuzda ,Kanunen işverenin almak zorunda olduğu bir eğitimden bahsedilmedi. Firmamızın güncelde zaten İSG firması ile anlaşması bulunmaktadır. Sadece bazı personellerimize ilk yardım eğitimi aldırmak zorunda olduğumuz için ( Kanunen ) kişilere bu eğitim aldırıldı. Sorumuzun bunu üzerine değerlendirilmesini talep ederiz.
Saygılarımla
Cevap : Bu eğitim firmanızın aldırmak zorunda olduğu bir eğitim ise ki böyle yazıyorsunuz bordroya yansıtılmamalıdır.
|