| 24.06.2026 13:57 |
(Üye)
|
Soru : Sayın yetkili ;2025/271 sirküye göre, 2024 veya 2025 yılı 10 milyonu geçen hasılatı olan bir TOPTAN GIDA firması e- irsaliye 01.07.2026 tarihine kadar geçmek zorundadır,, AYNI zamanda e faturayada geçmek zorundamıdır ?
Cevap : E-faturaya geçmek için 2025 yılı cirosu 3 Milyondur. 10 milyon geçildiğine göre zaten e- fatura kullanacak.
|