Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 24.06.2026 14:24 (Üye) Soru : Merhaba, yabancı işçi çalıştırmak isteyen bir inşaat firması, işçiyi göndereceği şantiyelerin her biri için ayrı çalışma izni mi almak zorundadır? Yoksa geçici görevlendirme ile şirket bünyesindeki diğer şantiylerine gönderebilir mi? İyi çalışmalar.

Cevap : Hangı İşyeri sicil numarası için yabancı işçi çalışma izni alınmış ise o işyerinde çalışabilmektedir.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.