| Tarih |
Gönderen |
|
| 24.06.2026 16:00 |
(Üye)
|
Soru : Sayın Yetkili;
Aracılık ve sorumluluk Sözleşmem olmadığı bir firmaya danışmanlık hizmeti verdim. Makbuz kesmem problem oluşturur mu?
Cevap : Problem olmaz. Ancak; TÜRMOB dan danışmanlık sözleşmesi yapılması gerekir.
|
|